Hirvensalmen Tervaleppäyhdistys ry

Hirvensalmen Tervaleppäyhdistys ry on perustettu edistämään paikkakunnan kulttuuriharrastusta, sekä vakituisten ja vapaa-ajan asukkaiden keskeistä kanssakäymistä.

Yhdistys järjestää joka kesä perinteikkään Tervaleppäjuhlat-kesätapahtuman, joka sisältää monipuolista tekemistä jokaiselle. Tapahtumarikas viikonloppu pitää sisällään mm. kaksipäiväiset markkinat, esiintyjiä, taidenäyttelyitä sekä perinteeksi muodostuneen paikkakuntalaiset vs. mökkiläiset jalkapallo-ottelun!

Haluaisitko tulla mukaan toimintaamme järjestämään Hirvensalmen perinteikkäisintä kesätapahtumaa?

Laita meille sähköpostia: tervaleppayhdistys@outlook.com

Tue Tervaleppäjuhlia ja liity jäseneksi!

Tervaleppäyhdistyksen tilinumero: FI50 5054 0220 0042 24

Jäsenmaksu: 10€

Hallitus 2024

Puheenjohtaja Kirsi Tervonen